Rabu, 25 September 2013

Bracelet For Children ( safety )

Assalamua'laikum,....

Hai korang!!!...

Saya dah dapat wooden beads idaman saya... Pastu time gugel2 saya dapat idea nak buat gelang 'safety' untuk kanak2.. especially 4 tahun ke bawah...
knpa safety?... ha, safety sebab di beads tu nanti buleh tulis nombor tipon ibu2 @ bapa2 kanak2 tersebut. So, kalau ibu2 sekalian nak bawak anak2 kecik pegi shopping atau tempat yang ramai orang, boleh la pakaikan gelang ni. If anak terlepas dari pegangan atau anak tiba2 nak main sorok2 pun at least sesapa yang jumpa dan terperasankan nombor telefon di gelang tersebut boleh terus call ja...

wooden beads in stock

Iklan (^__^")

Gelang tersebut

Pic memang tak buleh belah la.. huhu... harap korang nampak la nombor telefon tu ya...

Okep!... Sesapa nak memiliki gelang ni, akan dijual di gerai saya Tapak Pasar Sehari Aked Niaga Padang Besar ( tapak atas, depan kedai pulut ayam tu.. ) nombor tipon saya akan tulis time korang nak beli tu. Korang kena datang beli tau, beli sekali buleh pakai banyak kali.. cantik plak tu.. (^_^")y

Nanti saya post lagi produk menarik di gerai saya okey.. babai korang!!,... (^_^)v

* saya tengah pikir nak tukar tipon canggih sikit.. nak kasi pic cantik2... tapi mampukah dahku??.. huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan