Jumaat, 27 September 2013

Barang Di Gerai Kraft Saya :)

Assalamua'laikum...

Dok kemas2, erm.. tak banyak lagi barang nak letak kat gerai.. tapi cukup la untuk permulaan kan.. huhuhu.. Part time crafter ja pun.. (^_^)
ni saya nak tunjuk sikit barang2 yang buleh beli di gerai saya nanti.. sikit ja tau, lain2 tu kena datang sendiri la sebab saya buat promotion price jugak.. (^_^'') promotion untuk minggu ni ja tau..


Mini Pillow.. Limited edition neh.. sapa cepat dia dapat, nak soh saya tepek nama di bantal tu pun boleh tau..


Pencil Case Burung Antoo... tomey2... :)

Pouch Make Up Butterfly

Yang ni saya boh nama beliau 'kotak ajaib yang comey'.. hahaha... suka2 ati ja kan..

Gelang ni saya dah pernah buat entry seblom ni..

Alphabet ready stock


dannn... semestinya barang yg budget femes ni pun ada... sapa2 nak keychain ni pun saya akan terus siapkan kat gerai nanti, tak perlu tunggu 3 ke 4 hari cam seblom ni dah tau... warghh!!... mabeles!!!.. mabeles!!!.... :)
Okey la, nanti datang lah ya.. di No.11, Tapak Pasar Sehari, AKed Niaga, Padang Besar. ( kawasan rehat parking atas, depan kedai pulut ayam ) saya buka 11:00 pagi - 06:00 petang.
Klau nak less, bagitau ja yang korang followers  Fb saya atau blog saya okey .

Babai Korang!!!.... (^_^")y

1 ulasan: