Selasa, 10 September 2013

Bookmark & Key Chain Pingu

Assalamua'laikum....

ish... saya dok di London ka apa neh... sejuk sungguh2 la... dannnnn... pasai sejuk ke maka terjadinya kraft berbentuk pinggu ni??... oh mai.. oh mai.. jauh sungguh dahku merantau ya...


Bookmark 3d ( isi fiber ) dan keychain Pingu bambam.. (^__^")y sy suka tengok depa (y)
 order dari cikgu sekolah ni, nak buat sample,... kalau ada rezeki.. nanti beranak pinak la pinggu ni.. hik!..hik!...
ERm... tetiba saya rasa macam nak stop dulu ambik order kraft.. sebab saya tak buat apa - apa preparation lagi untuk wedding day saya tau.. padahal saya plan nak d.i.y macam2.. tapi mak cakap " dah rezeki hang nak kawen, amek ja la"... uhuk!... bila check list order pun dah banyak sangat ( pada saya la.. ) yang dah buat full payment pun ada. Semoga Allah S.W.T permudahkan segala urusan saya.. Aminnnn...
Saya nak hantar anak2 pinggu ni kat bunda diorang dulu.. korang leh tengok update keja saya dalam  fb saya tau.
Babai Korang!!!.... (^__^")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan