Jumaat, 19 September 2014

Key Ring / Key Chain Borong

Assalamua'laikum....

Hai korang!.... (^__^'')

Kebelakangan ni, email saya dipenuhi dengan soalan - soalan berkaitan craft material, kebanyakan tanya di mana nak dapatkan barang untuk buat kraft saya tu... Buat masa sekarang saya cuma supply Key Chain With Jump Ring sahaja secara borong.

Key Ring/ Key Chain tu macamni tau (>,<) 


Korang akan dapat set macamni untuk setiap unit. Sejujurnya saya pernah kira 3 kali ( 3 pek ) untuk setiap pek 1 kilo.. kuantiti mungkin tak sama antara 480pcs>500pcs lebih sebab supplier jual kilo.
Harga di gambar tu harga lama ya... Harga baru ada di last entry... maaf tau... 
 
Ni pek 1 kilo

Harganya : RM 45.00 / 1 Kilo @ RM 10.00 / 100pcs


O.k la korang, buat yang berminat tu dah buleh order tau, lepasni korang dah buleh buat keychain comey - comey (^__^''). If nak order boleh email mierahandmade@gmail.com atau mesej ja terus 012 -5333879 .. 

Ohhopp.. lupa pulak.. nak mintak tolong sikit ya... korang jangan paksa saya pos barang selepas beberapa minit korang buat bayaran tau... saya cuma boleh pos sehari selepas korang buat payment ja, sebabnya saya keja ofis.. barang pulak ada di rumah. Jelas-jelas la saya tak boleh pos jam tu jugak tau...

Nak sambung buat kraft, Babai Korang (*___^")y
 


9 ulasan: