Isnin, 23 September 2013

Bantal ''We are Family''

Assalamua'laikum....

Hai korang!!!.. (^_^)y

Saya dah sihat, mesin saya pun dah sihat. Pastu saya rushing sungguh siapkan oder bantal dari kak Nurul dari Port Dickson... ( tapi rasa cam kak nurul ni sebaya saya ja... huhu,.. ) Kak Nurul bagitau bantal dah slamat sampai dah... Alhamdulillah... walaupun terlewat sket, saya janji nak pos hari Rabu.. tapi Sabtu baru pos sebab mesin saya malas nak wat keja.. hohoho.. kejam sungguh beliau (+_+)
Jom tengok bantal tersebut...





Kak Nurul request nak shape macam ni.. 1st trial saya... naseb la menjadi.. :)

Key Chain pun oder jugak..

Saya nak sambung oder seterusnya pulak.. bantal lagi 5 bijik... kena siapkan sebelum Hari Raya Haji.. nak tengok update keja2 saya jenguk  Fb Saya tau... Caiyok!.. CAiyok!....

Babai korang!!!... (*_^)y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan