Khamis, 5 September 2013

Bookmark Felt

Assalamua'laikum..

Hai Korang!!!...

Baru - baru ni saya dapat order 30 pcs Bookmark ala lolipop oleh Cikgu Deela dari Ipoh.. Cikgu cakap nak kasi kat student dia UPSR ni. saya kira - kira ada less one week untuk student tu exam, so.. kena speed la, kang tak sempat pulak cikgu Deela nak kasi seblom exam. Alhamdulillah, sempat juga siapkan dan dah pos pun harap student cikgu Deela suka dengan bookmark saya ni (^__^")y 


Bergambar ramai - ramai (-__*)

Klik!..Klik!.. rapat - rapat sikit.. :)


Depan dengan belakang
 Cikgu Deela request tulis depan belakang, saya tulis guna fabric paint.. tulisan dia jadi timbul.
Kalau korang nak tau update terkini tentang kerja kraft saya buleh jenguk di Fb Saya tau.
Saya nak sambung berkraft.
Babai Korang!... (^_*)v





1 ulasan:

  1. kak saya order stater pack yg harga dia rm 8.00 kat kak ita ea...............

    BalasPadam