Rabu, 7 Januari 2015

Printed Felt Dice ( Dadu Felt Bergambar )

Assalamua'laikum,

Hai Korang!!!...

Haritu saya ada inform kan, to all customer yang order barang RM 40.00 ke atas akan dapat percuma mini calendar bermagnet, sekarang saya nak maklumkan  bahawa mini calendar limited Edition tu dah habis. so, pada yang order lepas ni memang tak ada la dapat kalendar tu lagi. Saya buat sikit ja, tapi Alhamdulillah, rezeki tak putus semenjak dua menjak ni. Tunggu hujung tahun nanti la saya buat pulak ya.. Harapnya, tahun ni tahun limpahan rezeki buat bisnes kecik saya.. dan jugak dapat rezeki lain lagi... TTsskkk... doakan saya dapat baby tahun ni -,-

mini kalendar ni laa... dah habis tau...
Okey, back to the topic... Hasil kraft yang latest saya nak share dengan korang, dadu felt bergambar. dadu ni besar tau, saiz 17cm x 17 cm, customer request warna n word. Ada hiasan disetiap side.




 Harap customer saya puas hati la...
If korang nak order boleh hantar detail pada saya email mierahandmade@gmail.com sms 012-5333879 wassup 011-39493214

Terima kasih sudi singgah!!!,,,
Babai korang!!!... (^___^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan