Khamis, 29 Januari 2015

Flower Crown Murah & Cantik

Assalamua'laikum,

Hai korang!!!...

Dah nak masuk musim - musim wedding semula kan sekarang.. kejap ja rasa dah nak masuk bulan Mac semula... teringat pulak last year, time - time macamni saya pun tengah gigih prepare wedding card, baju majlis nikah, diy doorgift.. macam - macam la.. nak kawen kannn ☺Pejam celik dah nak sambut 1st Anniversarry dah.. hikhihk.. Alhamdulillah...
Customer saya yang Bride To Be pun dah ramai mula tempah barang, salah satu item trending musim kawen sekarang ialah Flower Crown... nak nampak comel kannn... ya haruslah pakai flower crown... ☺




Antara tempahan flower crown untuk customer saya baru - baru ni.. Warna dan design seperti yang customer minta.... korang boleh bagi contoh flower crown kat saya, saya cuba buatkan,.. tapi tak bolehla sebijik sebijan macam contoh sebab bunga yang jual kat kedai satu - satu tempat pun tak sama design kan. Jenuh la saya nak cari..TTSskkkk... Untuk flower crown yang nak guna Februari dan Mac saya dah open. slot ada sikit lagi kosong.. saya tak suka ambik order banyak - banyak customer sekaligus sebab saya buat ni pun part time ja... mood berkraft pun kadang ada On Off jugak huhuhu... Jadi saya tak ambik urgent order tau... 
Nak order apa - apa, refer detail kat sebelah tu tau..

Terima kasih sudi singgah!!..
Babai Korang!!!! (^__^)y













Tiada ulasan:

Catat Ulasan