Ahad, 18 Januari 2015

Handmade Printed Pillow ( bantal bergambar )

Assalamua'laikum,

Hai korang!!!...

Azam tahun baru, nak rajin update blog konon.. bhahahahaha... hampeh... awal - awal lagi dah kelaut, malas sungguh nak update, tapi bila ingatkan ni jugak salah satu pintu rezeki, kena tabah jugakla.. tsskkk.... ☻
Alhamdulillah, list tempahan bulan Januari dah full.. list untuk bulan Februari pun dah separuh dah... tak da masa dah nak berjimba - jimba sakan lagi.. terima kasih pada korang yang sudi menempah dengan saya,.. sudi menyokong hasil tangan saya yang tak seberapa ni.... Moga murah rezeki buat korang jugak.. Ameennn....



Oppss... sebelum terlupa, kat sebelah tu saya dah noted term and condition bila korang berurusan dengan saya, tapi saya remind semula la,.. If korang menempah dengan Miera Craft, maka secara automatiknya korang jugak dah bersetuju dengan term and condition yang tercatat. Salah satunya, semua hasil kraft yang ditempah oleh korang adalah sepenuhnya hak milik Miera Craft, dan saya berhak untuk menggunakan gambar hasil kraft saya untuk tujuan promosi tanpa perlu mendapat / meminta kebenaran dari korang terlebih dahulu. 
Harap korang faham la, dari gambar - gambar hasil tempahan korang tu la peluang untuk saya mendapat tempahan seterusnya kan..... Apapun saya mohon maaf  andai ada kekurangan sepanjang berurusan dengan saya dan pada hasil kraft saya.

Terima kasih sudi singgah!!...

Babai korang!! (^__^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan