Ahad, 4 Januari 2015

PICTURE PRINTED PILLOW ( BANTAL BERGAMBAR )

Assalamua'laikum,

Hai korang!!!...

Selamat Tahun Baru!!!!.... Azam tahun baru saya tak mau malas2 lagi update blog ni, hahaha buleh camtu?... apa azam korang?... Azam saya tahun lepas alhamdulillah, hampir 90% tercapai, yang failed nya..saya gagal kemaskini akaun urusniaga saya dengan sempurna.. hurmmm... jadi nak buat closing memang tak dapat la. Harap tahun ni berjaya la dengan azam yang satu tu. Azam yang lain, saya harap dimurahkan rezeki dunia dan akhirat... Ameennn....
Bulan lepas saya jarang update blog, tapi aktiviti kraft saya tetap berjalan macam biasa, awal tahun ni pun tengok list dah berderet ni... AMeenn.. ☺ saya share sikit-sikit ya... 

front view

Back view


tempahan bantal bergambar dari customer saya yang comel-comel belaka ☺ Semua pun dah selamat sampai kat tuan empunya..
Kalau korang nak tempah bantal macamni pun boleh, boleh request warna bantal, word dan lain-lain, saya cuba buat ikut citarasa korang. Untuk tempahan korang boleh email ke mierahandmade@gmail.com  atau SMS ( jangan call ya.. ) 012-5333879 atau Wassup 011-39493214
Saya tak terima urgent order ya, sebolehnya korang kena order at least 3 minggu sebelum nak guna. Kalau buat rushing2 nanti tak cantik, semua handcut dan handsew tu, so faham-faham lah ya.. ☺

Terima kasih sudi singgah!!...
Babai Korang!!! (^___^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan