Rabu, 23 April 2014

Promosi Opening Facebook Page - Miera Craft

Assalamua'laikum,

Hai korang!....

Saya nak bagitau, saya dah create page untuk Miera Craft, jom pakat-pakat Like..
Cukup 500 Like nanti saya cadang nak buat giveaway.... korang Like lah ya... mana la tau nanti - nanti korang yang dapat hadiah tu... hik.. hik.... (^_^")

Nanti kalau korang malas nak email order, korang buleh message ja via page tu.. term and condition masih sama lagi.. (^_^")

Sempena pembukaan page juagak, saya tengah buat promosi... semua tempahan akan dapat LESS @ POTONGAN HARGA.... promosi sah untuk tempahan beserta bayaran yang diterima sehingga 30 April 2014 sahaja tau.. so, sapa-sapa ada niat nak order tu, meh order cepat...

Terima kasih sudi singgah... terima kasih jugak pada korang yang menyokong hasil kraft saya... 

Babai korang! (^___^")y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan