Isnin, 7 April 2014

Kedai Dah Buka (^___^)

Assalamua'laikum.,,...

Hai korang!!!,,,,....

Lamanya saya cuti.. macam best pulak jadik penganggur... tak yah pikir pasal keja opis dan jugak pos opis.. -__-"

Kehidupan saya dah berubah, dah ada bilik kraft baru jugak... (^_^) harap lepas ni ada kesempatan untuk berkraft lagi. Nanti sikit - sikit saya akan update semua hasil DIY dari saya untuk majlis kawen saya yang lepas okey. Buat macam-macam sampai pengantin lembik.. hahaha.. tamak betoi.. tapi nak kena cari-cari gambar dulu. Dah siap nanti saya update. Mohon doakan yang terbaik untuk kehidupan saya ya.. :)

Pastu nak inform korang, SEMUA TEMPAHAN DAH DIBUKA tempahan handmade atau craft supply semua dah sedia diterima. Kalau nak order boleh email saya mierahandmade@gmail.com atau mesej saya 012 - 5333879 ( henpon saya tak da wassap tau ). 

Tu jer kot... tak da idea nak bebel hahahaha... 

Terima kasih sudi singgah.

Babai korang (^__^")


Tiada ulasan:

Catat Ulasan