Isnin, 21 April 2014

Mini Pillow Felt

Assalamua'laikum,

Hai korang,...

Aktivit berkraft dah makin rancak sekarang, gigih sungguh saya nak siapkan tempahan. Kegigihan sangat diperlukan saat - saat ni okeh.....
Weekend ni saya berjaya siapkan seketul bantal.. ya... cuma seketul.... production sangat - sangat slow semenjak dua menjak neh.. huh.. tak suka.. tak suka.... -__-"


Itulah bantal tunggal yang saya hasilkan weekend ni, nampak macam tak rumit sangat pun, tapi tu la kan.. dah kawen ni... masa tengah - tengah gigih tu pun banyak bebenar iklannya... Asyik pending ja.. hhuhu...
Saya nak sambung buat zirafah pulak... Yeayyyyy!!!!... macam semangat ja nak hasilkan design terbaru neh... nak tengok hasilnya, nanti saya update ya.. 

Terima kasih sudi singgah.

Babai Korang!!!... (>_<")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan