Khamis, 24 April 2014

Key Chain Felt - Giraffe vs Sheep

Assalamua'laikum,

Hai korang... 

Saya dapat order design baruu, Alhamdulillah, sekali cuba terus menjadi... ahahaha... beronok-ronok kau Jemahhh.... Sebelum ni dapat order key chain yang bentuk biasa - biasa tu ja... tapi yang ni best....

Wink!!... Wink!!... Comel tak?

Si Hensem Giraffe 

Si Bambam 'Shawn the Sheep'

Ni saiz beliau, besar jugak... saiz tapak tangan saya...

Yang ni Bambam saiz.. besar jugak neh...

Saya dah rasa suka buat bentuk-bentuk camni, kalau korang nak request bentuk lain pun boleh... saiz, warna dan lain - lain pun boleh bincang. saya cuba buat ikut permintaan korang, In Shaa Allah....

Saya nak buat burung pulak... harap-harap menjadi.. nanti saya share okeh...

Terima kasih sudi singgah.
Babai korang!!... (^___^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan