Rabu, 16 April 2014

Aktiviti Berkraft pun bermula.....

Assalamua'laikum,

Hai korang,

Lama dah saya tak update pasal kraft kan. Dekat sebulan jugak saya berhenti berkraft, baru ja sehari dua ni saya start berkraft semula. Kekok sangat, gunting huruf - huruf pun dah tak selaju dan semolek dulu ha.. baru sebulan kan... kalau tigapatbelas bulan mesti lagi teruk neh... -____-"

Saya dah ada bilik kraft sendiri, tapi kannnn... apalah maknanya berkraft tanpa incik T.B kan... hohoho... Jadi, bilik kraft tu jadi tempat letak barang kraft jer kot buat masa ni... ^__^

Habes sepah ruang tamu, tapi tak pa.. cuma tinggal berdua.. tak dak sapa nak marah sepah-sepah pun kan... melainkan incik asben ja... =)

Sekarang tengah gigih siapkan tempahan bantal... 

Bunga design terbaru yang saya buat... cadang nak letak kat headband yang customer order tu la...

Ini pulak selipar,... selipar incik asben putus, pastu saya buatkan untuk beliau, tapi dia tak nak.. dia cakap selipar ni saiz 4 jadi tak muat kaki beliau.... pastu lagi, selipar dia kaler merah.. bukan itam camni.. huhuhu.... =( tak pa, saya simpan la... ^__^

Saya nak sambung berkraft, tempahan dah berderet dah tu, nanti2 saya share hasil kraft pulak.. ahah.. gambar-gambar majlis saya jugak tau,...

Terima kasih sudi singgah..
Babai Korang!!!.... (^__^)y



Tiada ulasan:

Catat Ulasan