Selasa, 26 November 2013

Tempahan Doily Paper Warna - Warni

Assalamua'laikum,...

Hai korang!!...

selepas entry saya yang lepas pasal doily paper tu, ramai pulak mintak nak order ja doily paper tu kat saya... siap bagitau lagi kaler2 suma.. tapi masa tu saya tak terpikir langsung nak jual sebab saya dah buat tutorial jugak kan...
Lepas pikir2 saya decide nak buka order la untuk doily paper ni, sementelah saya rasa macam best pulak main celup2 doily paper tu sampai jadi cantik.. EaWWww... (^_^:) Sekarang saya jual doily paper berwarna saja tau, paper bag tak jual lagi. Saya belum jumpa supplier yang boleh bagi harga best untuk paper bag.. huhu...

HARGA DAN SAIZ DOILY PAPER WARNA WARNI

3.5 inci - RM 4.00 / 100pcs
4.5 inci - RM 5.00 / 100pcs
5.5 inci - RM 6.00 / 100pcs

minimum order 100pcs

Warna :

Pink
Kuning
Oren
Hijau muda
* lain2 kaler kalau ada nanti saya update


Ni contoh yang saya dah buat - Pink




Selepas settle payment baru saya akan start mewarna tau, korang kena tunggu at least seminggu untuk saya siapkan tempahan. Saya tak buat ready stok lagi buat masa ni.
Okey korang, kalau berminat buleh place order cepat2 ya,.. Cara order boleh email mierahandmade@gmail.com atau mesej saya terus 012 - 5333879

Babai korang!...
Terima kasih sudi singgah!.. (^_^")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan