Jumaat, 29 November 2013

Handbouqet Felt

Assalamua'laikum...

Hai korang!....

Saya suka benda comel :) kaler2 pink lagi saya suka :).... Esok besday saya.. incik tunang tolong kasi hadiah kaler pink tau!.. hahaha,.. tak da sapa tanya pun kan... ilek arr.... blog gua beb.. (^_^")v
Saya buat handbouqet felt.. buat bila ntah.. dah lupa pulak!.. dah selamat bagi dah pun.. (-,-")

Ni la handbouqet nya.. guna blocking kaler a.k.a mix kaler ikut suka ati.. _,_

 Saiz sedang2 ja yang ni..
( PsSsstt.... model bulu2 kaler pink aewww... )

Handbouqet ni boleh tempah ikut tema, untuk majlis konvo boleh, untuk gepren @ boipren boleh.. untuk majlis konvo kanak2 kiut tadika pun boleh... nak hadiah pada diri sendiri pun boleh la.. saya tak marah pun huhuhu... Harga ikut tahap kerumitan dalam menghasilkan beliau lah... (^_^")
Kalau berminat boleh email kat mierahandmade@gmail.com atau nesej kat sini 012 - 5333879
Terima kasih sudi singgah!..
Babai Korang (*_^)y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan