Khamis, 28 November 2013

Nursing Cover

Assalamua'laikum...

Hai korang!!... (^_^")

Tetiba pulak saya terjumpa gambar Nursing Cover yang saya pernah buat. Terus nak update kat sini, sebenarnya ni nursing cover ke 3 dah yang saya buat, tapi yang lain2 tu tak jumpa dah gambar nya saya save kat mana. Saya selalu lupa bab save gambar ni.. (-_-")v
Sekarang ni ibu2 yang susukan bayi memang alert bab 'safety' masa nak menyusu bayi kan... Nursing Cover ni salah satu cara bagi memudahkan ibu2 nak susukan baby kat mana2 pun, boleh lipat2 letak dalam handbag then bawak la time pegi shopping ke, pastu kalau baby nak menyusu terus ja pakai Nursing Cover ni... Sangat2 berguna okey... (^_^")
Saya tak tau nak explain dah, huhuhu... meh la tengok nursing cover tersebut..

Nursing Cover ni ada lekuk @ ruang Peak A Boo untuk ibu2 intai baby :)

Material English Cotton - Sejuk dan selesa untuk baby tau :)


*Gambar Ehsan Google
Ni contoh cara gunakan Nursing Cover ni
 Saya buka tempahan bagi yang berminat nak order Nursing Cover ni, warna, corak dan jenis kain boleh request.

Ukuran : 30 inci x 25 inci
Harga : English Cotton     RM 45.00
               Cotton Biasa         RM 37.00
Harga termasuk Postage
* S'bah/S'wak tambah RM 3.00

If berminat boleh email ke mierahandmade@gmail.com atau mesej ke  012 - 5333879

Terima kasih sudi singgah!... Babai korang!!... (^_^)y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan