Khamis, 3 Oktober 2013

Saya Sibuk (-_-")

ASsalamua'laikum...

Hai Korang!!... sibuk!.. sibuk! sibuk!... ya.. saya sangat sibuk seminggu ni.. nak update blog pun da tak sempat. Saya pulun siapkan order - order yang da lama pending. Bantal berketul - ketul, keychain berlemon - lemon.. semua da nk sampai dateline. Pastu dalam nak pulun - pulun tu, tetiba plak mood nak berlanding ria jer yang datang, sedih sungguh.. huhuhu.. habes satu hapa pun tak jadi.
Pastu dalam minggu ni jugak auntie yang saya tempah jaet baju nikah saya tu call cakap baju dah siap, balik opis ja saya pun terus pi ambik, sampai ja uma dengan rakusnya saya mentry pakai baju idaman kalbu saya tu.. tapi... baju tu besar pulak!! (>_<") hukhuk... esoknya terus pegi hantar balik minta auntie fitting. Time tu mood saya dah sepoi - sepoi bahasa dah. Naseb la masa panjang lagi, sempat jugak nak fitting pastu nak deco2 pulak nanti. Nanti dah siap fitting, saya share camna saya nak deco baju saya tu o.k.
Inshaa Allah, kalau saya larat, esok saya share pic hasil kerja minggu ni.
Terima kasih sudi baca (^_^") Babai korang!!...
  


1 ulasan: