Selasa, 22 Oktober 2013

Bulk Order : Mini Flannel Pillow

Asslamua'laikum....

Hai Korang!!!....

Terlepas satu siksaan.. FuHH... saya dapat bulk order bantal lagi.. kali ni 15 biji.. Gigih sungguh saya siapkan bulk order ni. tapi Yipppie!!!.. saya dah dapat pembantu untuk tolong saya jaet2.. beliau ialah kakak sulung saya. mekasihhhh... >_<  
Kali ni customer request nak saiz mini, 8'x8'.. em.. tak la mini sangat kan?.. -,-' Untuk bulk order saya cuma ambik order yang tak urgent ja okey, kalau korang nak order, paling lewat pun sebulan sebelum korang nak ambik la. kalau kurang sebulan, contohnya nak ambik lagi 3minggu 6 hari ke.. saya tak mo!.. tak mo!... huhuhu...
Bebel pulak!!...  
jom tengok hasil kegigihan saya minggu ni (^_^)v


Close Up.. customer request design simple ja

Comey!!... suka la kaler ni

Lagi...

ada lagiii....

Larikk!!!!!.... hahaha...
Semua dah selamat sampai kat tuan beliau dah. Saya nak sambung order seterusnya pulak.. berderet lagi nih.. caiyok!.. caiyok!..
Babai korang (^_^)y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan