Ahad, 6 Oktober 2013

Saya Mungkir Janji (-__-")

Assalamua'laikum,

Aippp Korang!!!...
Saya mungkir janji!.. ya.. haritu saya bagitau nak update hasil kerja saya keesokan hari pada entry lepas, tapi ni dah berhari - hari baru saya update. Teruk bukan?.. (-_-")
Saya tepek sikit - sikit dulu tau, nanti2 saya tepek lagi.






Saya dah close order bantal yang urgent nak ambik bulan Oktober. Jadual saya dah fix sangat. Bagi yang nak ambik 15 November ke atas ja still available. Saya juga bercadang nak close atau stop kejap buat bantal bermula bulan Disember nanti sebab saya perlukan ruang untuk saya siapkan hal - hal penting bagi hari bersejarah saya.. saya nak kawen!!.. huhu.. (^_^")v satu persiapan apa pun saya tak buat lagi la...

follow update kerja - kerja kraft saya di Fb Saya tau.

Dalam masa terdekat, saya akan buat promosi besar - besaran untuk semua barang yang saya jual. korang tunggu tau.. kena rajin - rajin singgah sini... kalau tak, korang melepas la... (^_*)

Terima kasih sudi singgah degar saya bebel.. Babai Korang!... (>_<")y




Tiada ulasan:

Catat Ulasan