Rabu, 4 Februari 2015

Senarai Produk Felt Comel Miera Craft

Asslamua'laikum,

Hai korang!!....

Kamon laa...Kamon laa.. dah kenapa malas sangat saya nak update blog ni.. TSsKkk... gambar berduyun dah dalam folder tu, dah tertonggek - tonggek dah nak jumpa korang.. hurmm... kegagalan disaat awal ni. Saya rasa nak kena reset balik matlamat awal tahun lepas ni... Ini baru kat blog, kalau dah buka kedai mesti kejap buka kejap tutup kedai tu kan...bhahaha...
Saya kerap terima email tanya apa produk yang saya hasilkan, kalau sorang dua boleh la saya listkan satu - satu.. tu pun kalau saya rajin la, tapi lately dah kerap sangat sehari ber orang - orang ( betul ke ayat tu??..) yang bertanya. Bila saya suruh refer di blog ada yang cakap tak boleh tengok gambar la, loading lambat la... sedangkan dorang nak cepat... secepat halilintar mungkin... hurmmm...
Dah saya terajin pulak harini, saya listkan kat sini lah ya... 

MIERA CRAFT
1 )PILLOW / BANTAL BERGAMBAR @ BERHIAS - SAIZ, WARNA, DECO BOLEH REQUEST
2 ) FELT BROOCH.
3 ) FELT TISSUE BOX COVER
4 ) FELT POCKET TISSUE COVER
5 ) FELT KEYCHAIN
6 ) FELT DOORGIFT
7 ) FELT DOOR SIGNAGE
8 ) FELT CAR SIGNAGE
9 ) FELT HANDBOUQUET
10 ) FELT FRIDGE MAGNET
11 ) FELT / FLANNEL PLUSHIE
12 ) FLOWER CROWN
DAN PELBAGAI LAGI YANG KORANG BOLEH REQUEST UNTUK SAYA BUAT..

Okey... dah dapat kan... nak share la jugak sikit gambar hasil baru ni kat korang... macam tak best pulak entry tanpa gambar kan... ☺
1st time buat bantal bentuk ni sebab customer request, saiz besar ni 15'' x 12 '' untuk anak nya tidur dalam kereta, kepala tak da la pusing - pusing kan.. ☺



Pada korang yang nak tempah, boleh tengok detail di tab sebelah ya.. 

Terima kasih sudi singgah!!!..
Babai korang!! (^____^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan