Ahad, 8 Februari 2015

Flower Crown Murah dan Cantik

Assalamua'laikum,...

Hai korang!!!...

Hati feeling munge-munge ja time ni, lately kerap sangat bergelumang dengan bunga. ☺ Harini nak share hasil tempahan flower crown dari customer saya. Gigih betul saya nak siapkan ni, weekend 2 hari makan tido dengan bunga - bunga ja.






Semua ni tempahan dari lain - lain customer ni, tapi kebetulan diorang guna tema warna yang lebih kurang sama ja, jadi senang saya buat sekali harung ja, flower rown ni bukan saya buat dari headband keras yang sedia ada jual dikedai tu tau, tapi saya buat dari dawai soft yang memang khas untuk kraft @ flower crown ni. Bentuk nya seakan headband sebab saya bentukkan dawai tu dengan menggunakan headband sebagai mould nya ☺ Time pakai nanti boleh ja adjust ikut saiz kepala pemakai, so tak ada masalah kepala saiz apa pun boleh pakai.
Tempahan Flower Crown saya masih buka lagi, tapi tempahan mesti at least 2 minggu sebelum nak guna ya sebab saya buat ni pun weekend ja, hari lain saya ada kerja hakiki yang lain. ☺ korang boleh request warna dan design. Harga berpatutan In shaa Allah ☺Wassup saya terus untuk cepat reply ya 01139493214

Terima kasih sudi singgah!!...
Babai korang (^___^")y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan