Rabu, 11 Februari 2015

Flannel Handmade Pillow ( Bantal Handmade Flannel )

Assalamua'laikum,

Hia korang!!!....

Alhamdulillah, semua tempahan setakat ni saya dah berjaya siapkan sebelum dateline, tinggal sikit ja lagi dalam list ni. Bersemangat sungguh di awal tahun, moga dimurahkan lagi rezeki saya bagi menunaikan hajat yang satu tu ☺
Rasa teringin sangat nak buat doorgift la, tahun lepas time-time macamni saya tengah gigih siapkan doorgift untuk majlis saya ☻ Kejap ja rasa, pejam celik dah nak masuk setahun. Alhamdulillah, moga kebahagiaan ni berkekalan. Nak fikir something untuk anniversary nanti ☺




First time saya dapat tempahan bantal letak applique Spongebob tu, jenuh jugak fikir macamna nak buat rupa bantal Spongebob. Semua detail dibantal tu saya jahit tau, bukan tampal dengan gam ja, so memang boleh lasak - lasak sikit la, tak risau nak tanggal ke apa. Naseb menjadi jugak spongebob saya, customer pun suka. If korang nak tempah bantal comel - comel macamni, refer detail sebelah ya.

Terima kasih sudi singgah.
Babai korang!! (^___^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan