Isnin, 15 September 2014

Handmade Pillow

Assalamua'laikum..

Hai Korang!,...

Mood nak update blog macam kelaut ja hujan-hujan ni.. huhu.. weekend lepas dapat siapkan 2 biji bantal. Satu bantal bergambar dan satu lagi bantal Felt.
Saya memang hadkan ambik tempahan sebab masa macam tak berapa banyak untuk saya berkraft sekarang ni. Nak membantal pun kena tengok mood jugak. Kalau mood kelaut, tak jadi la jawabnya... Dah tu, saya berkraft malam-malam dan weekend ja, hari-hari biasa saya kerja opis. Balik opis nak kemas rumah pastu main masak - masak lagi.. kekadang malam ja dah letih terus tido.. hurmm,,,, saya bebel pulak ('',)





Semua bantal kali ni saya guna 100% felt ( polyfelt dan aclyric felt ). Bantal ni untuk hiasan ja, sebab kalau guna felt, cepat sikit berbulu. Tapi korang buleh request nak kain Flannel @ Felt... flannel tahan lasak la, boleh cuci-cuci... kalau korang nak tempah, tengok detail kat sebelah ya..

Terima kasih sudi singgah!...
Babai korang!!!.. (^__^)y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan