Jumaat, 5 September 2014

Clay Key Chain

Asslamua'laikum,..

Hai korang!...

Ada lagi produk baru, sekarang saya dah start buat kraft guna clay pulak. Salah satu yang saya buat sekarang ialah keychain, boleh letak nama korang,... nak buat doorgift untuk majlis-majlis pun boleh. 

Ni antara tapak key chain.. cuma nak tambah nama atau word ja lagi.. tapi boleh add maximum 5 huruf jer la.. Warna-warna ni ja ada buat masa sekarang.. design boleh request

Ni antara tempahan customer saya

Antara key chain dan brooch yang saya buat

Brooch dan key chain Palestine
Kraft clay yang saya guna ni jenis yang tak mudah patah atau pecah. Tekstur dia keras dan liat elok. Nak buat Handphone charm pun boleh sebab ia tak kan calarkan fon.
If korang berminat nak order boleh email saya mierahandmade@gmail.com atau SMS ke 012-5333879 ( mesej saja tau... )

Terima kasih sudi singgah!...
Babai Korang!!!... (^___^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan