Khamis, 27 Februari 2014

Doorgift Felt Craft - Handmade -

Assalamua'laikum...

Hai korang!...

Saya dah open order untuk tempahan doorgift bagi majlis bulan 5 ke atas... sapa berminat nak order, boleh order dari sekarang ya.. tempahan sangat terhad.. saya ambik tempahan awal-awal sebab semua hasil kerja saya adalah buatan tangan dan semestinya perlukan masa untuk hasilkan satu-satu kraft.
Ni saya share contoh doorgift yang dah saya hasilkan.. semua ni dah bertuan ya... aharkss!!!.. kalau korang berminat nak jadikan doorgift apa-apa majlis, korang kena tempah la.. tempah awal tau (^_^")

Tissue Cover

Ni contoh yang dah masukkan tisu

Brooch @ kerongsang

Ni salah satu contoh design brooch.. ada macam2 jenis lagi, korang boleh bagitau nanti nak pattern mana ok..

Car Charm @ Penggantung dalam kereta

Car Charm jugak (^_^")

Back view : korang boleh request nak tulis apa2 pun tau.. nak letak nama pengantin pun boleh :)
Ada macam - macam barang lagi yang korang boleh jadikan doorgift seperti key chain, fridge magnet, dan lain - lain. Saya buat ikut taste korang, boleh request nak kaler, tema dan design macam mana.. Best kan ?... (^_^")
So, if korang rasa nak sesuatu yang lain dari lain pada majlis korang, sila la tempah ya.. tapi untuk majlis @ yang nak ambik bulan 5 ( Mei ) ke atas saja tau.. bulan 3 ka.. 4 ka... saya dah close.. ribu riban lagi tengah gigih buat ni... huhuhu... Caiyuk!.. caiyuk!...
Korang boleh emailkan pertanyaan @ order korang kat mierahandmade@gmail.com atau mesej kat 012-5333879 ( no.wassap ) mesej saja tau.. :)
Saya nak sambung menjaet... terima kasih korang sudi singgah...
Babai korang!! (^_^")y

2 ulasan:

  1. cantiknyaaaa......kak ambil order untuk pencil case x?

    BalasPadam
  2. t.ksih min... so far akk close utk semua order.. bln 4 nnti ya.. :)

    BalasPadam