Khamis, 6 Februari 2014

My E-Day - Full Review

Assalamua'laikum,

Hai korang!...

Hush.. dah beberapa bulan berlalu, naseb ada yang email ingatkan saya... dulu saya ada janji nak buat full review untuk majlis tunang saya lepas dapat pic dari OP la kan... tetiba truttttt... saya terlupa terus, majlis pun dah berapa bulan dah... 10 Ogos 2013 lepas... Ya Ampunnnn.... -kau dah kenapa makan semut banyak weh!!..- >___<"
Sekarang pun mood tengah Countdown... so, leh review sket la, amik mood..... Ttsskkk -__-''
Untuk majlis tunang dulu totally saya DIY tau.. dari pelamin tunang, bunga centerpiece gubah sendiri, hantaran, tudung, veil, make up, semua - semua la... Gigihkan saya?.. huhu.. ni saya tepek pic banyak - banyak korang tengok sampai lebam tau.. :)

mini pelamin tunang - semua buat sendiri a.k.a DIY.. hohoho...




gigih anak buah saya tolong saya pesudah siapakan prop neh.. :)


With Hero Kecik dan anak buah :) Love uollss.. :)

Handbouquet pun buat sediri lalalala... :)

Hantaran pun totally DIY :)



Sesi berpantun agaknya :)


An Officially Engaged...

With my Future Mother in Law... :)

aishh.... sweet.. :)

With Kakak incik tunang, Future MIL dan mak saya :)

Wohoho.. kau dah knapa akak Luna wat muka camtu...  sy pun... ^__^"

EKhemm.. (^_^")



WAhh... letih dah neh.. suma benda dah nak buat sendiri.. jadik camni la...

Incik Tunang tak datang.. bergambar dengan couple pillow jer la....
Tskkk... mungkinkah beliau tengah berjimba sambil makan pop corn time ni kan??...

My lovely Mak, Ayah n Hero Kecik.. yg dah tak kecik... huhuhu

Sweet lol mak kita melatah.. hohoho...

An Officially belong.... :) :)

ohoho.. ini bukan beliau ya.. ini adik saya a.k.a tukang ambik gambar a.k.a my OP for that day :)
Boh la jugak.. kesian khoonnn... (^__^")
Haip... dah habes dah... sekarang sibuk buat wedding preparation pulak.. Countdown.. less than 45day okey... dan macam selalu,... semua pun nak DIY.. mampu kah dahku?... Tsskkkk... -_____-" Saya pun dah update sikit - sikit about wedding preparation saya.....singgah selalu tau... Mohon doa korang semua agar semua berjalan lancar... Aminnnnn....
Terima kasih sudi singgah!...
Babai korang (^_^")y

* Semua gambar mode original without editing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan