Selasa, 11 Mac 2014

Felt / Flannel Pillow

Assalamua'laikum....

Hai korang!.... ececewah.... lama siot tak update blog neh.... (^_^)y sorry ya...
Harini saya nak share tempahan yang telah berjaya saya siapkan dengan penuh kegigihan... hehe... gigih tau nak siapkan semua tempahan ni, dengan tengah sibuk-sibuk buat wedding preparation lagi... untuk doorgift saya pun still ke laut lagi neh... nak buat macam-macam tapi baru jadik berapa ketul ja Tsskkkkk.... (-_-") seminggu ja lagi weh....
Hurmm... bebel pulak.. jom la layan picca ni..




Picture Pillow

Photo Frame deco guna Foam

Door Hanging
Alhamdulillah, Dah settle semua tempahan customer, sekarang saya stop kejap untuk tempahan handmade, saya akan buka smula bulan 4 atau yang nak ambik 15.04.2014 ke atas sahaja. Saya tak ambik urgent order ya. Saya pun nak cuti-cuti sambil berjimba ria jugak :) Lepas ni kehidupan baru, tanggungjawab baru, rumah baru... harapnya saya masih berpeluang untuk berkraft lagi la.
Pada semua customer saya, maaf ya jika ada terkurang dalam hasil kraft saya dan selama korang berurusan dengan saya. Jangan serik tau (^_^)
Terima kasih sudi singgah blog saya.

Babai korang (^___^")v

Tiada ulasan:

Catat Ulasan