Khamis, 30 Januari 2014

Wedding Pillow :)

Assalamua'laikum...

Hai Korang!... (^__^)y

Saya baru lepas pulun - pulun siapkan seketul wedding pillow ni.. lenguh-lenguh habes badan. huhu... demi sesuap nasik... ;)...
Pastu nak share la beberapa ketul hasil saya semenjak dua menjak ni... :)

Tempahan dari regular customer ni... Mustika :)

Front View - Tempahan orang Perak..  Farhana :)

Back View :)

Mini Pillow - Saiz 8" x 8"
 Saya open tempahan bantal bergambar sekarang, boleh letak gambar insan tersayang korang :) sesapa nak tempah silakan email saya kat mierahandmade@gmail.com atau mesej saya terus.. 012 - 5333879 ( mesej saja tau... ) Tempahan terhad... dan akan diproses lately mid February... March saya nak cuti hehehe... :)
So sesapa berminat place order cepat-cepat tau..

Terima kasih sudi singgah..
Babai korang (^__^")





Tiada ulasan:

Catat Ulasan