Rabu, 15 Januari 2014

B2B Preparation : Doorgift

Assalamua'laikum...

Hai Korang!...

Sekarang saya kena gigihkan diri buat doorgift untuk diri sendiri pulak, buat sikit - sikit. Weekend lepas saya start buat Tissue Cover.. Buat dalam 100pcs ja dulu, nanti pikir nak buat kraft lain pulak. Dah tak lama la weh... pejam celik.. pejam celik... dah nak dekat la... hush... Yang penting - penting semua dah booking.. nanti - nanti la saya update di wedding checklist saya eh... jom tengok tissue cover ni dulu...

1st Step

SEsi menjahit menggunakan kuasa mesin jahit mini saya :)

Close up sikit part jahitan tu...

Dah siap.. jeng.. jeng... jeng.... <ni belum deco letak bunga - bunga lagi tau>

Taraaaa... simple jer kan.... saya share setakat proses ni dulu la, hasil yang dah siap deco - deco tu tunggu lepas majlis la na... nanti tak seprais pulak.. mwahahahaa...

Terima kasih sudi singgah...

Babai Korang!!.. (^_^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan