Selasa, 14 Januari 2014

Ampunkan Mak Kassssimmmm...... (-_-")

Ampunkan mak kassssimmmmmmmmm.... Mak bersalah kassiimmmmm.....
Mwahahaha... ( gelak Jahat.... (",) )...

Assalamua'laikum...
Hai korang...
Kali ni intro tak buleh blah la... sebenarnya nak mintak maap kat korang je pun sebab dah lama tak share entry kata blog kan... pastu saja ambik mood mak mertua Kassim tu... hohoho.. sorry eh...
LAtely memang saya sibuk la,.. tak nyempat dah nak menaip segala bagai.. order pun still masuk lagi walaupun dalam kategori selit - selit..huhu...
Pastu saya nak bagitau jugak, saya stok kejap ambik order key chain ring borong dengan doily paper berwarna.. saya takut tak sempat pegi ambik stok pastu takut tak sempat nak main celup - celup doily kaler - kaler tu... maaf eh.. nanti dah open order saya bagitau...
Baru - baru ni dapat order bantal dengan door hanging.. tapi rasanya tak baru sangat la,.. dekat sebulan dah.. huhu..
Tempahan Cik Epal :)

Tema Diamond :)

Door Hanging - Saiz separuh A4
Semua dah selamat sampai kat tuan beliau dah.. duit pun dah selamat habes.. hohoho....
Next entry saya nak share persiapan weeding saya pulak.. nanti singgah lagi tau...
Babai Korang!! (^___^'')y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan