Selasa, 24 Mac 2015

Handmade Big dice - Dadu Felt Besar -

Assalamua'laikum,

Hai korang!!!...

Lamanya saya bercuti, kadang macam tak percaya ja, cepat sangat masa berlalu sekarang ni. Pejam celik dah sambut wedding anniversary dah. Macam baru lagi sibuk-sibuk prepare wedding doorgift, baju nikah bagai. Macam baru ja lepas pegi honeymoon haritu, ni pegi lagi... Doakan kebahagiaan buat kami ya ☺ 
Sebenarnya saya baru ja lepas bercuti, dari 16 - 23 Mac 2015 lepas. Pada yang email, wassup dan sms saya dan saya tak reply atau lambat-lambat reply tu, saya mohon maaf sangat-sangat ya... After travel ni, balik pun still weak lagi, nak kemas-kemas pakaian, rumah bagai.. In Shaa Allah, esok saya start fokus semula pada kraft. Esok jugak saya start reply sms, wassup dan email tu semua. 
Nak selit jugak la tempahan yang sempat saya siapkan sebelum bercuti haritu, dadu saiz besar. Kerap pulak dapat tempahan dadu macamni sekarang. 


Kalau dulu masa mula masuk dalam bidang kraft ni, customer saya majoriti perempuan, tapi saya lihat sejak kebelakangan ni dah dapat banyak tempahan dari kaum lelaki jugak. It means, kraft felt ni bukan untuk satu golongan ja, tapi semua orang pun boleh meminati seni felt ni. Terima kasih pada korang yng sudi menempah dengan saya.Mohon maaf kalau ada kekurangan, maklumlah, buatan tangan semestinya rumit dan berbeza. Nak create satu-satu tempahan pun becinta bukan mahennnn... ☻

Terima kasih sudi singgah.
Babai korang!!! (^__^")y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan