Ahad, 14 Disember 2014

Kalendar Mini Bermagnet - Mini Calendar

Assalamua'laikum...

Pekabar korang?...

Alhamdulillah dengan rezeki dari kraft yang tak pernah putus yang saya dapat, walaupun tak la sebanyak mana, tapi saya hargai sangat sokongan korang...
Puas saya pikir nak reward apa pada korang customer tersayang saya... then... wink.. wink....



Nah!!.... mini calendar dari Miera Craft.... Kalendar ni saya letakkan magnet di bahagian belakang, jadi korang boleh lekatkan di fridge atau loker opis korang jugak... unik kan?... 
semua customer saya layak dapat  kalendar ni dengan setiap tempahan sebarang barangan kraft handmade bernilai RM 20.00 keatas manakala material craft supply bernilai RM 40.00 ke atas tak termasuk kos pos dan sementara stok kalendar ni masih ada. Saya buat tak banyak jadi cepat-cepat place order ya.. 

Terima kasih sudi singgah...
Babai Korang!!! (^__^")y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan