Isnin, 1 Disember 2014

Felt Pillow handmade

Assalamua'laikum....

Hai korang!!!....

Hamboii... hamboiii.... bercinta betul la nak update blog sekarang. Alhamdulillah, tempahan tak pernah putus, sikit ke banyak semua tu rezeki la kan. Dari dok buang masa saja... ☺
Selama tempoh kehilangan saya <ERrkkkk... hilang ke??..> dari mengupdate blog nih, banyak tempahan saya sempat siapkan. Tapi saya update sikit - sikit la.. nanti boleh korang singgah lagi kan.


Customer request design macamni, akak tu design guna komputer, then saya jadikan design tersebut sebiji bantal ni. Kalau korang nak macamni pun boleh... detail untuk tempahan sila check bar sebelah ya.. semua ada situ dah tu.
Nak sambung buat tempahan doorgift kawen pulak ni... barang baru.. nanti siap saya share okeh...

Terima kasih sudi singgah!! ( ^__^")y
Babai Korang!!!

1 ulasan:

  1. berapa harga pillow tu.
    pm saya kat fb bole x.
    liesa naznin

    BalasPadam