Khamis, 21 Ogos 2014

Take My Hand To Jannah - Part 3 (Reception Day - Baling, Kedah)

Assalamua'laikum,

Hai korang!!...

Harini nak share majlis di pihak lelaki pulak. Majlis kami jarak seminggu, tapi tak sempat nak ilek-ilek sangat pun, selesai ja majlis dipihak saya ( Perlis ), sibuk-sibuk pulak prepare untuk nak pegi majlis rumah encik asben. Letih tak yah cakap la, lepas selesai majlis semua, saya demam sebulan hooo... 
Untuk majlis pihak lelaki, pelamin, bilik dan meja makan beradap semua DIY ja, hasil tangan sedara mara encik asben. Ringkas, tapi comel... ☺saya suka hahaha.... Warna tema pihak lelaki Purple Silver tapi yang macam tak best, hasil make up saya dah tak macam muka saya.. huhu... saya rasa macam dah jadi garang dan sedih dengan make up macam tu.. huhu.. redha jer la. dah siap baru tengok cermin... nah... naalaaaaa.... baq hang. Tak leh nak buat apa dah dengan siap pun ngam-ngam pukul 1:00 dah.. 













Settle majlis di pihak lelaki, nanti saya cari-cari gambar hantaran pulak, Hasil DIY jugak tu. Then, nanti last part entry baru saya share semua list yang terlibat, nombor-nombor contact MUA, Bridal, Cameraman dan lain-lain ok. Yang Pasti semua berbaloi-baloi... tak membazir pun. Sementelah kami, lepas kawin ja terus tinggal berdikari, banyak duit nak guna lagi kan, even encik asben dah sediakan yang penting-penting pun, as gegurl.. macam-macam la nak tambah la nak tukar la kan...

Terima kasih sudi singgah.

Babai Korang!!!... (^___^")y 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan