Isnin, 5 Mei 2014

Promosi : Gunting Zig Zag Murah

Assalamua'laikum...

Hai Korang..

Ada barang baru masuk kedai... sempena ulangtahun pertama blog... macam yang saya janjikan sebelum ni, sepanjang bulan Mei saya akan buat promosi.. Yippie... Korang kena shopping cepat-cepat okeh.. 
Barang baru harini ialah gunting zig zag, gunting ni memang khas untuk gunting fabrik, gunting felt pun smooth ja sebab beliau sangat tajam.. (^_^)

Ni rupa beliau,.. Maaf pic sangat2 tak cantik... tak tahu la knapa... :'(
Bahagian tepi fridge magnet ni adalah contoh hasil saya gunakan gunting zig zag tu...
Korang pun boleh buat bentuk cantik-cantik lagi dengan gunakan gunting zig zag ni.

HARGA PROMOSI

RM 28.00

 ( Harga biasa RM 35.00 )

*POSTAGE NOT INCLUDE
* HARGA PROMOSI SAH SEHINGGA 31 MEI 2014
* PROMOSI HANYA SAH UNTUK PEMBELIAN MELALUI BLOG SAHAJA IAITU EMAIL mierahandmade@gmail.com @ SMS 012-5333879 ( No wassup ) 

Untuk semua tempahan barang kraft handmade jugak saya buat promosi,

SEMUA TEMPAHAN HANDMADE RM 10.00 KEATAS LAYAK MENDAPAT DISKAUN 10% 

*PROMOSI SAH SEHINGGA TEMPAHAN YANG DITERIMA DAN DIBAYAR SEBELUM 31 MEI 2014 SAHAJA
*JANGKA SIAP UNTUK SESUATU KRAFT IALAH 1 - 2 MINGGU SELEPAS BAYARAN DITERIMA ( Tak boleh paksa-paksa saya buat yang nak ambik cepat-cepat tau... -_-" )
*POSTAGE NOT INCLUDE
* HARGA PROMOSI SAH SEHINGGA 31 MEI 2014
* PROMOSI HANYA SAH UNTUK PEMBELIAN MELALUI BLOG SAHAJA IAITU EMAIL mierahandmade@gmail.com @ SMS 012-5333879 ( No wassup ) 

If korang berminat, boleh place order ya.. 

Babai korang!!... (^___^")y

1 ulasan: